Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 aprilie 2017

Aviam

E noapte peste sufletul meu.
Cerul mi-e negru spre abis,
Speranta mi-a fugit, la greu,
Iar stelele din ochii tai s-au stins...

Vorbesc copacii despre tine,

Iar suspinul izvoarelor ma rascoleste,
Cand le aud cum suspina lacrimile-n mine.
Dorm cei ce te-au intampinat regeste.

Vedenii vad vazduhuri peste satul vechi
Ce l-ai purtat in copilarie cu ochi timizi.
Le lipsesc adesea jocurile simple
Cu ploi de fluturi din norii de omizi ?

Eu plang la crucea ce ti-o port la gat
Si ma inchin, sperand sa te visez.
Esti tot ce imi lipseste pe pamant
Cand simt ca pot si soarele sa-l eclipsez...

Dar esti plecata-n lumea ta de-acolo,
Iar eu sunt blestemat sa te doresc .
Blestemat sa iti scriu incognito,
Nevoit sa te pierd ca sa pot sa te iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu