Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 martie 2017

Poveste

De-ar fi sa ploua, noptile mi-ar fi seci fara tine
Si moartea stelelor cazute ar fi un carnaval.
Cum poate fiinta mea sa isi revina din suspine
Cand fara tine, e dor suflet amar ?

In ochii tai verzi vad gradina Edenului rasarind,
Iar moartea langa tine imi vine in o mie de culori.
Bujorii obrajilor tai, toata fiinta mea buna cuprind.
De vrei sa pleci, spune-mi ca vrei sa ma omori...

Copaci-si sufla manecile, natangi, cand imi respiri in fata
Deci vor sa-ti vada trupul invelit in bratele mele.
Mi-ar fii cu mare drag sa te simt in dragostea mea mireasa
Macar in viata asta, o clipa, apoi sa ne rasfiram in stele.

Un prunc ne sade in poala si plange de iubire,
Dar visul meu e mai presus de stele
E mai presus de tine.

Sa-mi fie cu iertare de-ti cer prea multe intr-o viata,

Insa tot ce vreau, fira-i a dragostei blestem
E sa-ti faci rochie de mireasa din mine, o zdreanta
Sa-mi raspunzi afirmativ cand iti urlu "je t'aime"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu