Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 ianuarie 2011

Scrisori de sub pamant

E prea tarziu , 
E prea tarziu pentru regrete 
E prea pustiu , 
Pustiu si fara sentimente . 
Esti prea departe , 
Esti mult prea departe de mine 
Voi fi candva ,
Voi fi candva alaturi de tine . 
Promit iubirea , 
Promit iubirea si tot ce iti doresti 
Asteapta anii ,
Asteapta anii sa vina nu sa-i cersesti .
Timpul distruge ,
Timpul distruge suflete si inimi 
Sufletul imi curge 
Sufletul imi curge de prea multe lacrimi.
Asteapta-ma ,
Asteapta-ma voi fi mereu aici 
Sa ma saruti , 
Sa ma saruti cand vrei sa ma distrugi .
Iubirea mea , 
Iubirea mea din timp trecut 
Alege arma , 
Alege arma cu care sa te uit .
Trecut-au ani ,
Trecut-au ani si povesti scrise pe suflet 
Sunt mizerabil ,
Sunt mizerabil fara tine sa imi desenezi un zambet .
Asculta marea ,
Asculta marea si atinge-i vocea 
Sari peste munte ,
Sari peste munte cu mine doar cu mintea .
Of , tu iubire ,
Of, tu iubire dar e prea tarziu 
Pamantul mi-e frate ,
Pamantul mi-e frate si sunt singur in pustiu .
Ani sunt acum zilele , 
Ani sunt acum zilele de cand nu sunt cu tine 
Doi metri in jos ,
Doi metri in jos de sapi vei ajunge la mine .
Ascunde-mi scrisoarea ,
Ascunde-mi scrisoarea si nu plange 
Chiar daca doare ,
Chiar daca doare si inima te strange .
Nimeni nu te crede ,
Nimeni nu te crede si asta stim cu totii
Chiar si familia ,
Chiar si familia-ti spune ca vorbesti cu mortii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu